Tårtkök, here we go!

För några veckor sen tog någon som anordnar en årlig bröllopsmässa här i krokarna kontakt med mig. De hade hittat till annastårtor.se och undrade om jag var intresserad av att vara deras bröllopstårtor-utställare på mässan i vår.
Eftersom jag ännu inte har något företag kunde jag inte tacka ja direkt utan bad att få tänka på saken. Och tänka gjorde jag. Och bestämde mig för att satsa! Nu håller pannrummet på att förvandlas till tårtkök, och livsmedelshygienkurs ska genomföras.
Ser så fram emot detta! Det är verkligen en dröm som håller på att bli verklighet!

Woho!!

SaraH

Och du vet så väl vad jag tycker om detta ✨💪🏻👏🏻👊🏻✨ HURRA!!! ✨

Liza

Jösses vad spännande och roligt!!! Ser fram emot att följa detta och stort lycka till också!!! Heja dig😃✌🏻️

Svar: Tack! 😊 Ja, väldigt spännande!
Anna

Veronica

Wow! Gud så kul!!! Blir det starta eget alltså!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress