Om jag fyllde år på våren
 
Jag fyller år på hösten. När jag får frågan vad jag önskar mig i födelsedagspresent kommer jag i stort sätt aldrig på någonting. På våren däremot kommer jag alltid på en hel massa saker som jag skulle önska mig om jag fyllde år just nu.
Ett citronträd till exempel.
 


Eller världens finaste tröja.


Eller fina gummistövlar.


Eller ett miniväxthus. 

 
 
 
Eller massa fina, ljusa vårkläder.

Men som sagt så fyller jag inte år på våren. Rackarns!
Sara

Gummistövlar tycker jag passar alldeles utmärkt att önska sig på hösten också, så det så. Krams =)

Anna

Ja och nu kanske jag till och med kommer ihåg att önska mig det i höst. När jag skrivit en sån fin "kom-ihåg önskelista" =)

Lina

Åh miniväxthuset är helt underbart. Såg ett liknande på plantagen häromdagen.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress