Klubbmästerskap
I lördags åkte vi ut till Alnäs. Det skulle nämligen vara klubbästerskap i Davids vindsurfingklubb.
 
Eftersom att det blåste ungefär ingenting så bestämde de sig för att ha ett SUP-race istället för vindsurfing.
 
SUP, som står för Stand Up Paddleboard innebär alltså att man står upp på brädan och paddlar sig fram.
Efter tre rundor runt bojen konstaterade de att det var en rätt påfrestande sport.
 
Levi och jag höll till på bryggan undertiden. Vi lekte med rep och hejade på de som tävlade.
 
Innan vi åkte hem passade Levi på att prova ett segel. Det var bara lite för stort.
Farmor

Vilka vackra bilder och underbara motiv....

Sommartjejen

När jag var liten hade jag ett mindre segel på pappas surfingbräda, det var jättekul. Men jag var såklart inte lika liten som Levi.. =)

Mikaela

Hej. Va duktig du är på att göra tårtor! Tar du emot beställningar ? Jag skulle vilja ha en tvåvåningstårta med fjärilar och blommor till min dotters dop. Maila gärna mig ifall det är något du är intresserad av :) Mvh.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress