Today's the day!

Åh som jag har längtat efter att få plocka fram Conversen! Idag tyckte jag att det var dags. Välkommen våren!
Anonym

Det var modigt att köpa ljus gula, vi stod o kikade på dem och tyckte de var så fina men vågade inte köpa dem! =)

Sommartjejen

Det var jag ovan där! =)

Kicki

Det var -10 när jag gick upp i morse, men ok.. Vi bestämmer att det är vår!

Anna

Kicki: Äch! Ett litet bakslag bara! Det var + grader på dagen ;)

Spanienfrugan

Converse is the shit!

SV: Ja, det är underbart att ha ett liv som växer inom en.

smäm

Så härligt. Älskar färgen på dina skor :)

Veronica

Härliga färg!! :)

Mikaela

jag med! lugnt bästa skorna :)

Alexandra Kjellman

Tog också fram mina denna veckan! Härligt värre!

Spanienfrugan

SV: Tack! Hur gammal är er lilla nu då?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress