Nej Levi!

"Nej Levi" säger jag med en mycket bestämd röst.


Och det här är vad jag får till svar.

Mitt lilla yrväder är överallt hela tiden och tycker att det är bland det roligaste som finns när jag säger "Nej". Tar jag honom därifrån är han genast tillbaka, på en sekund, igen. Men trots allt jagande och försök till uppfostran har vi det fantastiskt mysigt på dagarna. Han är en lite glädjespridare, våran kille.
Josef

Jag tycker du/ni ska uppmuntra honom att läsa böcker =)

Hans pappa och farbror är ju inte helt överförtjusta i dem. Så det kan inte skada att börja tidigt ;)

Matilda

Det är ju så svårt att vara "sträng" på en sån glad liten sötnos =)

Anna

Josef: Ja det förståss =) Men jag tycker han kan hålla sig till sina egna böcker istället för att äta upp mina ;)

Frida

Hehe... KUL!

Emelie

Så söt! =D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress