Kärlek till bebismagen
Just nu tror jag inte att det går en enda morgon utan att Levi kommer och lyfter på mitt täcke och säger nåt i stil med "Kanske man kan få känna lite på magen" eller "Jag vill gosa lite med magen" "Jag älskar att mysa med bebisen". Och så känner han med sina små händer och analyserar och funderar över vilken del av bebisen han känner. "Det här är nog en fot", "Här är nog rumpan", "Här är nånting hårt". Och det är inte bara en gång på morgonen det händer. Flera gånger om dagen nu ber han om att få ta fram magen och känna på den.
Och jag bara älskar det. Det är så väldigt, väldigt mysigt att han är så engagerad och tycker det är så spännande. Det märks att han känner på sig att det börjar närma sig.
sommartjejen

Syskonkärleken har redan börjat. <3 Så underbart!
KRAM

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress