Att vakna med den bästa känslan
Ni vet den där känslan när man vaknar på morgonen och är alldeles lycklig och förväntansfull för man vet att det ska hända nånting rolig under dagen. Älskar de där sekunderna det tar innan man kommer på vad det är man ska göra. I alla fall, den känslan har jag vaknat upp med i några dagar nu och det är så fullkomligt underbart att den här flytten får mig att le det första jag gör när jag vaknar.
Idag jobbar David sin sista dag på jobbet. Levi har sovit över hos sin farmor och denna underbara farmor har tagit ledigt från jobbet så att de två kunde åka ner på stan och fika på förmiddagen. Vilma har sovit i över tre timmar nu och gör det fortfarande så jag har fått massor av tid att packa det sista. När till och med krukväxter och gardinstänger är nerplockade, då känns det att det är nära.
Imorgon ska vi fira Levis födelsedag för hela slanten och sen...sen kör vi!
SaraH

Du får det där leendet och pirret att flytta över till mig... så fint att få läsa! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress