Levis frågor och funderingar
Den här killen alltså. Han som föddes igår men som ändå på nåt märkligt sätt fyller fyra om bara en månad.
Hans lilla huvud är verkligen sprängfyllt av tankar, frågor och funderingar. Non-stop är det varför, hur, vad händer om? Det är inte alltid lätt att svara kan jag säga. Det kan vara de mest otänkbara frågeställningarna och ibland så självklara att man får tänka till. "Varför är det en bil? Vad händer om en rymdraket landar på en annan rymdraket? Varför kan lampor lysa? Vad händer om en ko står på en gris? Hur kan flygplan flyga? Varför kan grodor hoppa? Vad händer om en fjäril är i en annan fjäril?
För tillfället är det nog allra mest Vad händer om-frågor. Och ibland har han lixom tänkt ut svaret själv och svarar jag då något annan så säger han "Nej" och så får jag be honom förklara istället. Det är SÅ härligt med alla frågor och tankar och funderingar. Kanske inte precis när man har en tid att passa, försöker laga mat och Vilma skriker samtidigt, men annars så! Tur för oss att det är väldigt sällan som Vilma skriker eller att vi  har en tid att passa för jag älskar verkligen att svara på alla hans 1000 frågor ♥
SaraH

Haha, underbara frågor!! <3

Svar: Ja, helt underbara <3
Anna

Per-Axel S

Han kan slå en signal till mig om du inte hinner svara. 😈

Svar: Det ska jag hälsa honom :)
Anna

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress