Att längta hem
Vi har det bra här. Nu har vi varit hemifrån en dryg vecka och det går ändå bättre än jag trodde att det skulle göra. Visst, jag är trött och det tar på både krafter och hummör att vara själv med barnen men det går ändå bra. 
I början av förra veckan åkte vi bort till vår gamla lägenhet och tittade runt där i området. Väldigt märklig känsla. Det bästa var att jag bara kände att det är skönt att vi inte bor där längre. Jag längtar inte tillbaks över huvud taget. Istället längtar jag hem. Hem till Varberg ♡
Och vad som var om möjligt ännu bättre var att när vi gick där och tittade så sa Levi "Mamma, jag saknar mina Varbergskompisar". Först blev jag orolig för jag trodde han skulle säga att han saknade lägenheten. Men det gjorde han inte. Han längtade uppenbarligen hem han också. Och det, det är nästan obeskrivligt skönt att veta.
 
Ps. Hade det funkat att blogga ordentligt från mobilen hade det här inlägget haft några mysiga bilder också...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress