Sista dagen som 20-nånting
Imorgon fyller jag 30. Jag kan glatt meddela omvärlden att det inte finns ens en liten skymt av den berömda 30års-krisen. Tvärt om. Jag känner mig så där löjligt lycklig. Så där att jag inte kan låta bli att le för mig själv när jag vaknar upp mitt i natten av att det stora barnet borrar in sitt huvud mot min ryggrad så långt det bara går, samtidigt som det lilla barnet krånglar runt och till slut bestämmer sig för att sova vidare med sitt huvud mitt ansikte. 
Jag är så förälskad i min lilla familj. Sen vi flyttade hit har nivån av lycka lixom bara eskalerat. Jag mår så bra här. Vi mår så bra här. Enorm tacksamhet!
Och jo, självklart får jag fnatt på dem minst lika många gånger om dagen som lyckoruset kommer över mig men det väljer jag inte att fokusera på så mycket idag. 
Nu ska jag istället krypa ner hos mina fina och sova, om jag får plats vill säga ♡
Liza

stort grattis och jag kände/känner precis som dig, vadå 30-årskris?
Skönt känsla!

Svar: Verkligen underbar känsla! :)
Anna

Sara W

Grattis!!!!!!!!!!!

Svar: Tackar :)
Anna

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress