Magsjuka
Vi kom hem från våran mysiga minisemester i tisdags. Sen dess har jag varit magsjuk.
Idag lever jag på vitt bröd och vätskeersättning. Från köket sprider sig doften av ljuvlig pizza.
Vill bara uttrycka att detta känns ofantligt orättvist just nu...
Sara

Och jag vill bara uttrycka mina allra djupaste sympatier... det är verkligen synd om dig lilla, lilla, lillasyster! Stora krya-på-dig-kramen <3

Anna

Tack kära du!

Sara

Och jag vill bara uttrycka mina allra djupaste sympatier... det ÄR synd om dig lilla, lilla, lillasyster! Stora krya-på-dig-kramen <3

Sara

Ojsan, kollade precis och såg att mitt inlägg inte fanns med... skrev ett till och så fanns det plötsligt två... hmmm... ja då förstår du ju HUR synd det är om dig ;)

Anna

Känns mycket bra att ha en sån fin syster som bryr sig om <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress