Nånting är på gång...

Tänkte bara göra det riktigt officiellt och berätta även här på bloggen att vi har nånting på gång...
Magen har börjat växa och i mitten av april kommer vi att bli tre i våran lilla familj.
Farmor .....

Vilken söt mage undrar vad det kan vara !!!!!

Johanna

Jättegrattis! :D

Sara

Jösses vad den har växt, jag förstår vad du menar... Så fiiiiint! Krams

shirin

nämen så spännande! stort grattis! :)

då kanske det inte var magsjuka?!

smäm

grattis igen :D

Kadri

Åååh så fint! Grattis igen. Tyckte inte att jag såg någon mage alls när jag träffade dig sist, men den är ju jättestor redan! :)

kramar

Anna

Ja magen finns där, den är ju som störst på kvällen dock ;)

Och jo, det var helt klart magsjuka! Och det är inte att rekomendera när man är gravid..tog sjuk lång tid att återhämta sig med bebis i magen =)

julia ek

Jätte grattis från oss i sävsjö!

Mamma

Lilla Anna med mage ! Puss och kram Älskade lilla Anna. Från mamma och pappa.

Louise

Men oj så roligt. Ett stort grattis!

Gabrielle

Mysigt =)

Jojjo

Grattis!! va roligt att höra :)

Sara

Anna, vi kom på det, det är ju trillingar!!! ;)

Kramar mamma, pappa o syster

Annika Ekström

Underbara nyheter!!! Grattis till er båda, hoppas du får må riktigt bra!

Liza

Grattis så jättemycket, jag blev så glad att jag fick en tår i ögat, OCH ringde och informerade mamma förstås;)

Kramar

Yvonne

Grattis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress