En helg i Kåsta
 
I helgen gjorde vi ett efterlängtat besök hos Levis mormor & morfar. Det blev hans första lite längre bilresa och det gick hur bra som helst. Han sov hela vägen både dit och hem.

 
Vi träffade fina kusinerna Algot & Malte.

 
Och Levi fick sova i vaggan som min morfar Levi har gjort.

 


Vi tittade givetvis även in i härliga Magasin Malva.




Det fanns så mycket fint och jag försökte mitt allra bästa att komma på platser här hemma som jag skulle kunna fylla med nya fina saker. Jag funderar fortfarende på vara den gröna spegeln, som står på soffan, skulle kunna passa in i mitt hem...
Sommartjejen

Är Levi ett gammalt släktnamn hos er? Tänkte eftersom det stod 1977 på vaggan...

Anna

Ja, våran morfar hette Levi.

Liza

Visst var det ni som åkte förbi Lunda och tutade på mamma och mig i lördags??

svintoflickan

Grattis till er fina Levi.

så kul att er morfar hette det också.



var är den fina butiken ni sitter i?



stor kram

Anna

Svintoflickan: Tack! Det är mammas och min svägerskad butik. Den ligger utanför odensbacken, hemma hos min bror och svägerska.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress