En febrig hemma dag

I natt vaknade Levi och var glödhet. Hans små händer var så varma att de nästan brändes. Lilla stackaren fick sova mellan oss och låg och vände och vred på sig mest hela natten.
Snorig och febrig vaknade han i morse men trots det har det varit full fart på honom hela dagen.


Sprudlande glad har han bland annat hjälpt mig att plocka ur diskmaskinen. Han var mycktet nöjd över sin insats.


Han är verkligen en liten solstråle, våran kille!
Smäm

Inte helt olik Alfies dag :)



Hoppas att han mår bättre nu!

Ida

Svar: Den är faktiskt från när jag och mina systrar var små :) Roligt med saker man kan ärva som har en historia :)

Sara

Hoppas han kryar på sig, lilla solstrålen! Soligare och roligare ju friskare de är liksom... :)

Anna

Jag saknade er på ikea! Hoppas han mår bättre!

Sommartjejen

Å då hade vi två sjuka killar båda två igår då, hoppas din mår bättre idag. Min verkar lite piggare iallafall.

KRAM

Matilda

Sötnosen! Hoppas han mår bättre snart!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress