Ja, jag längtar!

Foto: Fritidsresor

Vi har just varit och vaccinerat Levi inför resan. Lilla stackarn blev super ledsen när han insåg att den där "putan" han skulle få hos doktorn inte var så trevlig som han nog trott.
Det är tok kallt ute. Nu sitter jag i soffan under filten och tittar ut på snöflingorna som börjat falla igen. Jag är inte mycket för att klaga på vintern och kylan. Även om jag verkligen skulle kunna så tycker jag inte att det hjälper att klaga, det blir mest bara värre. Hur som helst så kan jag meddela att det blivit väldigt mycket lättare att se på snöflingorna sen vi bokade våran resa. Det som är kvar av vintern känns inte alls så oövervinnerligt långt längre. För snart, snart, snart får vi sol och värme. Snart, snart, snart får jag sticka ner mina tår i den där solvarma mjuka sanden. Snart, snart, snart får jag byta den tunga vinterjackan mot kjol och linne. Snart, snart, snart får jag plaska runt med mina killar i både pool och hav. Om så bara för en vecka. Men åh vilken vecka det ska bli!
Sara

Ja åååh vilken vecka! Jag följer med, jag lämnar allt, struntar i allt o följer med. Så det så! Kram

Anna

Gör det!! Du är mer än välkommen ;)

Kicki

Så härligt för er:-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress