En paketkalender
Jag har verkligen velat fram och tillbaka om det här med paketkalender eller ej. Jag tycker att det känns så onödigt att fylla på med ännu mer småleksaker. Det svämmar lixom redan över av den saken här hemma. MEN, när vi nu har en liten kille som är så otroligt peppad på allt vad julen innebär så slutade det ändå med att jag fixade en sån till honom. Istället för att fylla den med leksaker köpte jag pysselgrejer som vi kan använda här hemma tillsammans på dagarna.
 
Förut hade vi en sänghimmel i Levis rum, som myshörna. Nu när vi inte använder den längre tog jag bort tyget och använde ringen med ljusslingan på till att hänga upp paketen i.
Vi berättade inte för honom om paketkalendern utan hängde upp den i hans tak kvällen innan 1 dec. Så när han vaknade på morgonen blev han alldeles förvånad över vad som hade kommit upp under natten.
 
Sen har vi kikat på de där paketen några gånger under dagen. Så klart kom han på att med en pall till hjälp når man ganska högt...
sommartjejen

Vilken bra ideé med pysselgrejor. Det är en sådan lycka att se Viktor öppna sitt paket varje dag. Värt mycket. KRAM

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress