Hon ställer sig!
Mamma, hon tar mina grejer! Hör jag från Levis rum. Ingen nyhet tänkte jag, han får väl flytta undan dem lite bara. Och så kommer jag in och möts av detta. Hon har varit på gång att ställa sig upp nu i några dagar men inte riktigt fått till det utan hjälp, men nu så.
 
Tänkte säga att nu blir det inte en lugn stund. Men det har det inte varit på ett tag så inte vet jag om det blir så stor skillnad.
 
Hon passade även på att släppa taget helt och leka med nåt annat. Lite kul att hon passar på att göra det för första gången när hon (för första gången) har just den här pyjamasen på sig. Levi gjorde nämligen samma sak klädd i just den pyjamasen och även han strax över 8 mån. Här kan man se det.
 
Mina sötaste nosar ♥
Farmor

Så duktig hon är, ja nu får han passa sin bok minsann!

Svar: Ja nu gäller det att hålla hårt i grejena :)
Anna

Lina

Vad stor hon blivit o så lika dom är på nedersta kortet 😀

Svar: Ja hon har verkligen blivit större!
Anna

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress