När drömmar blir till verklighet
Oj så länge jag har väntat på att få skriva just det här blogginlägget.
De som känner oss vet att vi l.ä.n.g.e har velat fram och tillbaka om vilken stad vi ska bo i. Uppsala eller Varberg. Flytta eller stanna. Vid årsskiftet sa vi att vi under 2015 skulle bestämma oss.
Det är inget lätt val, av så många olika skäl. Det påverkar till exempel fler än oss. Våra barn, familjer, vänner. Jag skulle kunna skriva en hel uppsatts om hur alla tankar gått fram och tillbaka de senaste månaderna men jag tror jag besparar er det.
Nu har vi i alla fall, äntligen, bestämt oss. Vi ska flytta till Varberg.
Jag kan knappt förstå det själv och jag känner att jag får nypa mig själv i armen rätt ofta. Jag pendlar mellan att vara livrädd och överlycklig samtidigt och om vartannat mest hela tiden.
Det här är ju faktiskt en dröm som blir till verklighet. Det kommer bli så bra!
 
Liza

Men så fantastiskt spännande och modigt av er! Jag är helt säker på att ni gör rätt! Ska bli spännande att följa det:)

Anonym

Ååå så underbart! Västkusten är fantastisk, jag har aldrig ångrat mig! Kram Somris

SaraH

Ja, du vet ju redan vad jag tycker om att förverkliga drömmar och allt det där... Är sååå glad för er skull!!!!! Och jag längtar till att få komma och besöka västkusten :) Kram

Svar: Ja kom bara kom!! :)
Anna

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress