Födelsedagshelgen
Helgen då jag fyllde år fick vi fint besök av min syster med familj. Så väldigt roligt att de kom ner!
 
Det känns som jag har ca 1miljard bilder från den här helgen. Det klättrades tex en hel del på klippor.
 
Barnen byggde upp en affär med strandfynd som man gärna fick komma och handla i.
 
Det blev morgonmys i soffan ♥
 
Andra dagen begav vi oss ut hit. Till naturreservatet. Det kan möjligtvis vara en av de vackraste platserna som existerar.
 
Levi ville gärna fiska krabbor.
 
Vi fikade så klart.
 
Och barnen hittade mini-sjöstjärnor.
Det var en overkligt fin, solig och vindstilla dag och egentligen skulle jag kunna lägga ut hur många bilder som helst därifrån men det får nog ändå räcka så här. En fantastisk helg var det i alla fall!
 
SaraH

Blir alldeles varm fortfarande när jag tänker på den helgen <3

Svar: Jag också. Jag är så väldigt glad att ni kom ♡
Anna

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress