10-årig bröllopsdag
Idag firar vi att vi varit gifta i 10 år. 10 år!! Jag är så tacksam över att få dela livet med David.

För att bli riktigt nostalgisk plockade jag fram min brudklänning igår. Den var fortfarande lila fin och satt precis som för 10 år sen.

David hade också kvar lite av sina bröllopskläder så självklart fick Levi agera fotograf och föreviga oss, så där 10 år efter.

Vilma tyckte klänningen var fin.

Och det var roligt att sitta på den fluffiga gräddbakelsen.

Levi lekte att spetsen var ett fiskenät. Väldigt kul att gömma sig där.

När jag vaknade i morse fick jag en ring. En tunn liten glittrig sak. Precis vad jag har velat ha.
Happy wife happy life!
Liza

Grattis på bröllopsdagen!!!!

Svärmor

Grattis igen till er båda och vilka fina bilder man blir så lycklig av att se er, pussilufsen !

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress