Tvååringen

Denna lilla människa ♡
Det är nåt speciellt med tvååringar. De är fortfarande så väldigt, väldigt små samtidigt som de börjar förstå så mycket och hänger med på vad som händer.

Vilma är så glad och så arg. Så envis och så hjälpsam. Hon är så busig, rolig, finurlig, bestämd, orädd för vissa saker och rädd för andra saker. Hon är artig och trotsig, tacksam för allt, nöjd och gnällig, hon kan själv och pratar mest hela tiden.

Det senaste är att hon börjat säga "min" om mycket och det låter så gulligt.
"Obba min pappa" säger hon otaliga gånger om dagen när David jobbar. Och "Naat em min pappa" när han snart ska komma hem.
Nog testar hon mitt tålamod ibland men oj så förälskad jag är i henne ♡

SaraH

Jag smälter rakt av på denna lilla tvååring, det vet du va 💕😍💕 förstår din förälskelse fullt ut! 💕💕

Svar: 💕💕💕
Anna

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress